6b8a-naar-italie.reismee.nl

Laatste avond in Reggio

Hoi lieve lezers,

Wij willen jullie graag even vertellen over ons avondeten. We hebben heerlijk gegeten in een Italiaans restaurant. Pizza's om van te dromen en pasta zo overheerlijk dat je het je bijna niet voor kan stellen. We hebben de grootste lol gehad. Pasta mag je namelijk niet snijden, dus wanneer we dit deden kwam de ober met een boos gezicht aanlopen. Echter veranderde dit snel in een lach en liet hij ons zien hoe het wel moest. Hij wilde ons zelfs voeren haha ?. Van liedjes zingen tot de slappe lach, al met al was het een heerlijke avond!

Op naar 2 dagen Bologna !

Liefs van ons

Maureen

Superleuk om te lezen wat jullie allemaal beleven, mooie ervaring voor jullie! Geniet ervan!!

Marian Roemer

Wat een mooie kans om op deze manier meer te weten te komen van Italië en de cultuur en de manier van werken als sociaal pedagogisch medewerker. Zo te lezen hebben jullie veel opgestoken van deze reis en mooie verhalen gehoord en gezien. Gelukkig hebben jullie ook kunnen genieten van het moois wat Italië te bieden heeft. En jullie vast een hoop lol gehad ?
Jullie gaan weer een ervaring rijker met jullie eigen studie aan de gang, en hopelijk kunnen jullie wat jullie nu gezien en gehoord hebben, later gebruiken als jullie zelf het mooie beroep van sociaal pedagogisch medewerker gaan uitvoeren.
Jullie blog was leuk om te lezen en ik wens jullie nog heel veel succes?
Groetjes Marian