6b8a-naar-italie.reismee.nl

Welkom op onze blog.

Hallo en welkom op onze Reisblog!

Wij zijn klas 6B8A van het ROC Welzijn college in Utrecht.

Voor onze studie Pedagogisch Medewerker gaan wij een bezoek brengen aan het mooie Italië, plaats Reggio Emilia.

Wij gaan leren over de Italiaanse cultuur, de opvoeding van kinderen in Italië en over alle lekkere dranken en het voedsel dat op ons pad komt.

Via deze blog willen wij jullie op de hoogte houden over onze avonturen en leermomenten.

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Ons

Reacties

Reacties

Margreet de Goei

Lieve klas en Bernadette,
Ik wens jullie een mooie reis & veel ervaringen toe. Gebruik alle honderd talen om impressies op te doen, en het lijkt me leuk als jullie -als jullie weer thuis zijn- een workshop komen doen in ons Creatief Recycle Centrum. Lekker zelf dóen, dat is nóg leuker dan kijken en luisteren. Veel plezier!
Margreet

Auna Magendans

Heel veel plezier in Italië! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Karin Pieck

Veel plezier, en ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en wat jullie daarvan gaan gebruiken in de praktijk?

groetjes Karin

Lucy Pelkmans

Yudith en de rest heel veel plezier

Zinnet Gonenc

Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes een fulltime pm’er :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!