6b8a-naar-italie.reismee.nl

Liever laat dan nooit

Een beetje verlaat maar dan toch onze laatste dag.

Vanuit WE Bologna zijn wij met een taxi naar ons volgende en laatste verblijfplaats gegaan. Dit was een Camping! Hoe leuk is dat!

En hoe leuk is het dat Albertien al een keer op deze camping heeft gestaan!

We waren een beetje vroeg aanwezig en hebben een tijdje in de tuin moeten wachten op onze huisjes, maar wat een straf was dat zeg. Heerlijk in de zon met een wijntje en een biertje was snacks erbij en genieten.

Onze huisjes waren klaar, wat zijn ze groot! We hebben ons even opgefrist en zijn in de bus gestapt naar Bologna City. Hier gingen we allemaal onze eigen gang, er gingen er een paar op een terrasje zitten, andere gingen de stad verkennen. Wat een mooie foto's zijn hier uit gekomen!

Wel was het heel druk in de stad, na een poster kwamen we erachter dat er een muziek festival was in de stad, overal stonden mensen te spelen op instrumenten of te zingen.

Om 21.00 uur gingen we op de camping uit eten, niemand had gedacht dat het zo lekker kon zijn!

Na een heerlijke afsluiter is iedereen gaan slapen. De volgende ochtend heeft iedereen zijn eigen bij elkaar gezocht ontbijt gegeten, koffer ingepakt en om 11.00 uur moesten we het huisje alweer uit.

We hebben nog even heerlijk op het grasveld gezeten voordat we om 13.30 de taxi namen naar het vliegveld.

om 15.30 netjes op tijd gingen we weer de lucht in en konden we Italië en Bologna vaarwel zwaaien.

Eenmaal thuis uit het vliegtuig was het toch nog aangenaam warm buiten.

Nadat we de koffers op Eindhoven weer hadden werd iedereen opgewacht om naar huis gebracht te worden.

Met het afscheid zei iedereen, wat zal het rustig zijn deze week als je wakker wordt, geen ontbijt met 10 mensen die kakelend elkaar begroeten en vertellen hoe ze geslapen hebben, of dat de douch niet doorliep.

Maar al met al hebben we ondanks het drukke programma ook heerlijk kunnen genieten van onze Studiereis (Vakantie!).

Bedankt voor het volgen van de blog!

Liefs van ons

Tanja

Haha zeker liever laat dan niet. Dus hier nog ff een reactie :)

Wat gaaf dat jullie deze trip hebben gemaakt en zoveel mooie ervaringen hebben opgedaan.
Ik wens jullie, nu weer terug in NL, nog een fijne schooltijd. Geniet van elk moment dat je kan pakken maar ook geniet van het mooie werk dat je kan doen d.m.v. je opleiding.

Liefs,tanja